hlavní nabídka | začátek stránky ↑
Nejsou Vám jasné některé věci ohledně stěhování, balení předmětů, nebo našich služeb? Přečtěte si náš přehled častých otázek našich zákazníků, ke kterým jsme připojili naše odpovědi. Pokud mezi uvedenými otázkami nenaleznete odpověď na tu svou, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, které jsou uvedeny na naší stránce s kontakty.
Kontaktujte nás telefonicky, nebo e-mailem. Nemusíte znát ještě konkrétní datum svého stěhování. Můžete si u nás nechat rezervovat termíny a až budete znát přesné datum stěhování, stačí ho jen potvrdit nebo změnit. Vašemu návrhu termínu se přizpůsobíme. Vlastníme dostatek vozidel a pracovníků, proto není problém Vašemu požadavku vyhovět.
Ideální je zavolat například 3 až 7 dní před termínem stěhování. Snažíme se každému našemu klientovi vyjít vstříc ohledně termínu, ale neméně důležitým faktorem je taky čas stěhování. Ideální čas stěhování je hned ráno mezi 8 a 9 hodinou. Ale v případě, že nutně potřebujete něco přestěhovat hned, zavolejte na náš dispečink, kde se Vás ujme náš dispečer a domluví s Vámi nebližší termín stěhování.
Samozřejmě, stěhujeme i o víkendu a svátcích. Žádné příplatky si za svátky a víkendy neúčtujeme. Víkendy ale bývají občas obsazené předem, obzvlášť ke konci měsíce. Zarezervujte si proto víkendoví termín alespoň jeden týden dopředu.
Cena závisí na rozsahu stěhování, množství stěhovaného nábytku a věcí, počtu pater v objektu, délce donášky a přítomnosti výtahu v objektu. Důležitou roli také hraje to, zda si přejete, aby Vám pracovníci naší stěhovací firmy všechno zabalili, provedli montáž-demontáž nábytku, nebo zda chcete ušetřit své finanční prostředky a budete se věnovat přípravě stěhování sami a u nás si objednáte jen samotné stěhování věcí. Odnosit do vozidla, přepravit na novou adresu a vše jen vyložit. Přečtete si naše praktické rady, jak se lépe připravit ke stěhování. Chcete-li vědět přesně, na kolik Vás přijde stěhování, objednejte prohlídku technikem, která je v rámci Prahy zcela zdarma. Pokud si chcete zabalit stěhované věci sami, můžete si v našem e-shopu pořidit veškerý potřebný obalový materiál.
Pokud se místo nakládky i vykládky nachází v Praze, dojezd ani odjezd vozidla neúčtujeme. Pokud se místo nakládky nebo vykládky nachází v Praze a druhý bod je mimo Prahu, pak účtujeme trasu mezi místem nakládky a vykládky v obou směrech v kilometrech dle sazby podle velikosti vozidla a počtu pracovníků. Pokud jsou místa nakládky i vykládky mimo Prahu, účtujeme ke stěhování i dojezd a odjezd vozidla.
Ne, tato cena není pevná. Výsledná cena za stěhování se vypočítává dle reálného času práce, kterou na zakázce naši pracovníci stráví. Výsledná cena tedy může být jak nižší, tak vyšší než cena v zaslané kalkulaci. V případě, že je seznam stěhovaných věcí kompletní, tak se cena v kalkulaci od té skutečné liší jen nepatrně.
Naši pracovníci provádějí veškeré práce rychle, bez zbytečných prodlev a přestávek. Doba stěhování záleží na objemu věcí a nábytku, které potřebujete přestěhovat a na podmínkách stěhování.
Platíte většinou bezprostředně po ukončení naší práce a Vašem zkontrolování kompletnosti a neporušenosti svých věcí vedoucímu posádky, nebo dopředu na základě zálohové faktury, více na stránce Možnosti platby.
Ano. Vaši kancelář nebo celou firmu můžeme přestěhovat večer anebo během víkendu, dokonce postupně. Snažíme se šetřit Váš čas a tak děláme všechno pro to, aby provoz Vaší činnosti nebyl zastaven. Doporučujeme v tomto případě před samotným stěhování vyžádat si našeho technika se kterým proberete možnosti a způsob stěhování tak aby jsme co nejméně narušili Váš pravidelný chod kanceláře.
Podle našich zkušeností bude stačit střední vozidlo Iveco 20 m3 a 2 až 3 pracovníci.
Stáhněte si seznam věcí, které je třeba zařídit během přípravy na stěhování.