Provádíme kompletní stěhování úředníků a jejich kanceláří. Poskytneme odpovídající obalové materiály na zabalení nábytku, počítačů, dokumentů a dalších věcí. Balení můžete provést vlastními silami, nebo jej můžete přenechat na našich pracovnících. Stěhovací parta poté vše naloží do stěhovacího vozu a převeze na místo určení. Zde je vše vyloženo na Vámi určené místo.
Průběh stěhování
Stěhujeme kompletní vybavení kanceláří, ale i jednotlivé krabice.
- Před naložením do stěhovacího vozu je nutné vše zabalit, aby nedošlo k poškození.
- Nábytek podle potřeby demontujeme, zabalíme a na místě vykládky uvedeme do původního stavu.
- Dokumenty zabalíme a označíme tak, aby nedošlo k jejich pomíchání. K dispozici máme archivační krabice vhodné na šanony.
- Počítače a další elektroniku pečlivě zabalíme do bublinkové folie, která chrání proti nárazům.
- Osobní věci úředníků zabalíme do stěhovacích krabic nebo přepravek.
- Přestěhujeme i těžká břemena (např. kopírky) s váhou i několik set kilogramů.
- Stěhujeme i o víkendech a svátcích, aby nedošlo k omezení provozu. Bez příplatku.
Příprava na stěhování
-
Doporučujeme prohlídku naším technikem, který odhadne délku stěhování, doporučí vhodné vozidlo a zodpoví vaše dotazy. Na základě prohlídky sestaví cenovou nabídku. V rámci Prahy je prohlídka zdarma.
- Dodáme veškeré potřebné obalové materiály.
- Balení můžete provést sami, nebo vše zabalí naši pracovníci.
- Při rozsáhlejším stěhování je vhodné připravit plánek, podle kterého nastěhujeme jednotlivé věci do nových prostor. Stejně tak můžeme společně připravit harmonogram stěhování.